Thursday, April 19, 2012

Blur Malu entah



Kene tanya killer question bila meeting buat aku terdiam! I think 1st time ever in my life bila orang tanya aku tak boleh nak bagi jawapan... langsung! minda kosong! fikiran entah menerawang ke mana.... for the first 15 minutes aku berceletoh tentang apa yang orang dah buat dalam research bidang aku. Sv hanya senyum mendengar! rupanya semua tu mereka tidak mahu tahu...

"apa konsep kamu?" lantas ambil pen dan menulis sesuatu di papan putih....

Aku : hanya mampu tersengih! ( malu yang amat)

soalan mudah tapi sendiri mau ingat!



2 comments:

Khai said...

so what happened in the end bro?

zafi said...

well ive set up a weekly meeting to meeting them... lepas die ke papan putih, terus la die explain semua... and the best part next weeknya i presented the things that they expect from me, still salah lagi... my sv geleng kepala n cakap... "nampaknya u memang tak faham apa saya cakap agaknya" hahahahahhaah malu lagi... i just answered, bukan tak faham tapi conpius! heheheheheh